Publiskā ārtelpa kā sociālās atdzimšanas veicināšanas instruments

4. semināra programma 2.-4.decembris

 

 

 

 

 

 

 

OTRAIS TEMATISKAIS BLOKS – DIZAINS

Mērķis: Projekta definīcijas transformācija dizaina koncepcijā

Metodoloģija: Dizaina darba rīku izstrāde vietējā sociālajā un telpiskajā kontekstā

4 SEMINĀRS
Dizains kā projekta definīcijas telpiskā artikulācija
2.- 4. DECEMBRIS

2 Decembris, Piektdiena

Rīgas Centrālās Bibliotēkas Vidzemes filiāle, Brīvības gatvē 206

09.30 – 10.00         Dalībnieku reģistrācija un rīta kafija

10.00 – 10.15         4. semināra atklāšana, moderators – Mark Geldof

DIZAINA INSTRUMENTI

10.15 – 11.15      Strādājot ar telpu. No koncepta līdz dizainam: pieredzes un piemēri. Jordi Farrando

11.15 – 12.15 Transports un dizains. Integrēt transporta sistēmu cilvēku apdzīvotās vietās. Marc Geldof

12.15 – 12.30      Kafijas pauze

12.30 – 14.00       Grupu darbs. Gatavošanās diskusijai ar Satiksmes departamentu  un izpilddirekciju pārstāvjiem

14.00 – 14.30         Pusdienas pārtraukums

14.30 – 16.30      Grupu darbs. Diskusijas par projektu izstrādi ar departamenta pārstāvjiem (Satiksmes departaments, izpilddirekciju projektu menedžeri u.c.)

16.30 – 16.45         Kafijas pauze

16.45 – 18.30         Grupu darbs. Diskusijas par projektu izstrādi ar departamenta pārstāvjiem (Satiksmes departaments, izpilddirekciju projektu menedžeri u.c.)

 

3 Decembris, Sestdiena
J. Poruka vidusskola, Gaujas iela 23 (Čiekurkalns)

08.30 – 09.00         Dalībnieku reģistrācija un rīta kafija

09.00 – 09.15       Dienas ievadvārdi , moderators – Mark Geldof

09.15 – 10.45         Grupu atskaites par padarīto starp semināriem un pirmajā dienā – kopsavilkums, secinājumi. Katrai grupai ~ 10min. prezentācija. ~ 5min. jautājumi.

10.45 – 11.00       Kafijas pauze

11.10 – 13.00       Grupu darbs pie projektu attīstības programmas un taktiskiem dizaina risinājumiem. Grupu darbu atbalsta treneri un eksperti

13.00 – 14.00         Pusdienas pārtraukums

14.00 – 15.30         Grupu atskaites: dizaina process, tikšanās ar iedzīvotājiem. Jautājumi. Grupu darbu atbalsta treneri un eksperti

15.30  – 15.45       Kafijas pauze

15.45 –  18.00        Grupu atskaites: dizaina process, tikšanās ar iedzīvotājiem. Jautājumi. Grupu darbu atbalsta treneri un eksperti

 

4 Decembris, Svētdiena
J. Poruka vidusskola, Gaujas iela 23 (Čiekurkalns)

08.30 – 09.00         Dalībnieku reģistrācija un rīta kafija

09.00 – 09.30         Dienas ievadvārdi: Jan Schreurs, prof. Katholieke Universiteit Leuven, Beļģija. Mērķi un uzdevumi katrai grupai līdz dienas beigām

09.30 – 11.00      Grupu darbs pie projektu attīstības programmas un taktiskiem dizaina risinājumiem. Grupu darbu atbalsta treneri un eksperti

11.00 – 11.15       Kafijas pauze

11.15  – 12.45 Grupu darbs pie projektu attīstības programmas un taktiskiem dizaina risinājumiem. Grupu darbu atbalsta treneri un eksperti

12.45 – 13.30         Pusdienas pārtraukums

13.30 – 15.00 Grupu darbs pie projektu attīstības programmas un taktiskiem dizaina risinājumiem. Grupu darbu atbalsta treneri un eksperti

15.00 – 15.15         Kafijas pauze

15.15 – 17.45         Grupu sesija. Grupu darba pārskats. Katras grupas semināra laikā padarītā prezentācija

Diskusijas. Moderatori: Marc Martens, prof. Briseles brīvā universitāte; Jan Schreurs, prof. Katholieke Universiteit Leuven, Beļģija; Jordi Farrando, urbānists, Barselona; Marc Geldof, pilsētplānotājs

17.45 – 18.00         Dienas noslēgums.

Jaunā ‘mājas darba’ formulēšana

Moderators: Jan Schreurs, prof. Katholieke Universiteit Leuven, Beļģija.

IAP sekretariāta ziņojums par nākamo semināru.

 

10 Comments

  1. Paldies par Jūsu paziņojumu, varēsu piedalīties tikai 3. un 4. decembrī, jo 2. decembrī piedalos konferencē Rīga runā.

    • sveiki, kad būs tikšanās un diskusijas ar Ziepniekkalna iedzīvotājiem??? (labprāt gribētu iesaistīties!)

      • Mēneša laikā, nopirku 25.febr un antpveui 28. martā jau bija tukšs. Mazgāju matus 2x nedēļā un lietoju katru reizi. Liku mitros matos. Mati ir diez gan gari, tāpēc varbūt tik ātri beidzās man tas prieks

      • raksts saka:abЕврей, который, например, в Вене только терпим, определяет своей денежной властью судьбы всей империи. Еврей, который может быть бесправным в самом мелком из германских государств, решает судьбы Европы. В то время как корпорации и цехи закрыты для еврея или ещё продолжают относиться к нему недоброжелательно, промышленность дерзко потешается над упрямством средневековых учрежденийbb (Б. Бауэр. abЕврейский вопросbb, стр.114). -Jau toreiz imelzj visas Eiropas likteņus! Sākt karu starp Vāciju un Franciju vai nesākt? – Sākt! – ja ar to var labi nopelnīt (ar kara kredītiem: – no kā valsts aizņemsies? No ebreju baņķieriem! – ar kara piegādēm: – no kā valsts pirks? No ebreju tirgoņiem ). Kādā veidā ebreju baņķieri un tirgoņi var piespiest vāciešus un frančus karot savā starpā? Pirmām kārtām ar presi. Jau 19.gadsimta otrajā pusē visa cik necik iespaidīgā prese gan Francijā, gan Vācijā pieder ebrejiem. Abās valstīs ebreji ir milzīgi abpatriotibb: Vācijas ebreji stāv un krīt par Vāciju; Francijas ebreji stāv un krīt par Franciju! (Kas teica, ka ebreji esot nodevēji un spiegi?! – Kādas muļķības!). Prese kurina kaislības un naidu līdz neprātam, abās pusēs nacionālisti maršē un rībina bungas; pacifistus presē iekšā nelaiž, bet pārāk aktīvos arī nolaiž no kājas Otrs līdzeklis – korupcija un finansiāls atbalsts tiem, kas potenciāli virzīs valsti uz karu (Taisnības labad jāatceras un jāatzīmē, ka ebreji vieni paši vien nespētu karu izraisīt: arī pašiem frančiem un vāciešiem bija jābūt pietiekoši neprātīgiem un agresīviem. Taču, ja ebreji savu – ārēji maz redzamo un grūti izprotamo – ietekmi caur presi un finansēm būtu vērsuši ne uz to, lai karš sāktos, bet uz to, lai kara nebūtu, tad – kara arī nebūtu. Šajā ziņā viņu varā bija lēmums: būt vai nebūt karam).

    • Oh!Šitie ir mani paši mīļākie.Losjons jau vairākus gadus ir favorīts, bet ilgi nav lietots.. Jānopērk!Skrubis arī ir fastkntisas! Āda kā zīds paliek pēc lietošanas.Jāķer ciet būs!

    • Piemēri, lūdzu:1. Šajā rakstā izlasei pineievotā pirmajā rindā otrā fotogrāfija (meitene ar kaķa ausīm) flickr.com tā pineievota pie marta tēmas, bet bilde uzņemta 09.02.2013 (nu labi mēnesis šurp, vai turp nav tik traģiski).2. Otrā rinda, otrā fotogrāfīja (vīrietis uz sniega čupas) flickr.com tā pineievota pie marta tēmas, bilde uzņemta 10.04.2006 (ne mēnesis, ne gads).3. Ceturtā rinda, sestā fotogrāfija (vīrietis, krusts, mācītājs) flickr.com atrodama pie marta tēmas, bilde uzņemta 19.01.2013.4. Ceturtā rinda, ceturtā fotogrāfija (vīrietis uz ledus) flickr.com atrodama pie marta tēmas, bilde uzņemta 02.01.2013.5. Ceturtā rinda, otrā fotogrāfija (trīs sievietes gados) flickr.com atrodama pie marta tēmas, uzņemta 08.01.2013.Es domāju iesākumā piemēru būs gana. Acis vēl varētu pievērt uz tām fotogrāfijām, kas nav uzņemtas konkrētajā mēnesī, bet vismaz gads ir atbilstošais. Lai gan, ja ir noteikumi, tad ir noteikumi un tos derētu ievērot, ja ne dalībniekiem, tad vismaz organizatoriem. 0 0

  2. foruma Daivings.lv dalībnieks, vārdā Normunds, kurš sadarbībā ar saevim atbalstītājiem ir izveidojis citus daivinga projektus, kā Baltās Haizivs projekts un Nesijas līdzinieka izveide, kuri abi ir saistīti ar zemūdens

  3. black_joker saka:rokraksts rakstam pazīstams- šādā veidā pajomdu gados piedzina biogrāfijas slepenajiem un taisīja falšās personas, kā arī propogandas nolūkos sacerēja pasakas par Rietumu politiķiem un sabiedrībā populāriem cilvēkiem. Tagad arī paši idejas radītāji (jau kapā esot)norāvušies no savējās idejas mazmazdēliem . Tagad jau viņi supersliktie un rakstīt viskautko var droši:):):)Par homīšiem- ir zināms, ka Cēzars bija viņējais , bet tas netraucēja radīt impēriju un imperatoru dinastiju. Maķedonijas Aleksandrs nekaunējās salaist ar skaistiem vīriešiem un drausmīgi mocījās, kad viņa mīļotais vīrietis mira no tīfa (vai tika noindēts)- tas viss netraucēja vadīt kaujā mazu, bet ļoti saliedētu un stipru armiju, kura aizgāja no Bosfora līdz Pamiram. Nerunāsim nemaz par grieķu/romiešu zinātniekiem un filozofiem- tur reti kurš uz sievietēm skatījās- nu un kā tas traucēja radīt mākslu un zinātni? Da nekā.Rietumos sabiedrībai sen jau nav nekādu aizspriedumu pret citām orientācijām- tikai bijušajā PSRS impērijas telpā joprojām cilvēki ir kodēti un negatīvismu pret tiem, kas atšķiras.Par ebrejiem nu ko gribat no slāvu mužika ? Da viņš ir ne karognesējs, ne pisējs. Kāds jautrs iedzērājs bija senos laikos, tāds palicis. Bet ebreji no laika gala bija tirgotāji, amatnieki un politiķi. Te paldies jāsaka romiešiem, kuri bija paraduši izdzīt visus, kas pretojās, no dzimtenes. Tā ar ar ebrejiem izdarīja- iznākumā tie izklīda pa visu impēriju un izmantoja savas izdzīvošanas spējas slēgtā kopienā, izglītību, inteliģenci un naudu. Par to viņus arī visi ienīda- sākot no karaļiem un beidzot ar parasto tautu, kurai karaļu uzdevumā sastāstīja, ka ebreji lūk ēd mazus bērnus, dzer asinis, drātē govis un kazas un tā tālāk. Tādām pasakām neviens netic- nu tad nu izgudro modernās pasakas- nekā jauna- antisemītisma kultivācija īpaši Krievijā- plaukst un zeļ ar visādu pseidozinātnieku, pseidovēstrunieku un citādu izlecēju atbalstu.AdminsTās, Joker, ir tavas fantāzijas, kurām nav nekāds sakars ar patiesību.

  4. saka:Eduardam Lunimkad sapņo, tad aizver acis .tev visi, kueirm ir cits viedoklis, kurš tev personiski nepatīk, ir provokatori un sazin kas vēl. Būtu labāk veidojis politisku partiju- tev labi padodas demagoģija- gan jau kur ievēlētu. Ja būtu vecāks, būtu bijis kompartijā noteikti, jo padomijā bez partijas tu nekas nebiji un neko nebija iespējams sasniegt. Tā nu visi klausījās tos murgus partsanāksmēs, maksāja biedranaudas un nodarbojās ar savu biznesu, bet mājās pie polša atklāti ņirgājās par visu to padomju padarīšanu un smējās par apstulbotajiem fanātiķiem, kas visam tam ticēja.AdminsVai esi aizmirsis, joker, kā tu ziņojumu rakstīji DP par LRTT un AISBERGU ?Nekas vairāk kā spļaujamtrauks tu neesi bijis un nebūsi, bet tieši tādi NULLES jau cenšas sevi parādīt ar žvadzēšanu.Lunis varēja būt partijā, bet viņš nebija.

  5. I am forever indebted to you for this infaomrtion.

Leave a Response